piątek, 7 sierpnia 2015

Liebster Blog Award - odpowiedzi

Zostałam nominowana do LBA *-* Dziękuję Klaudio >link do jej bloga< za to wyróżnienie :) Dzisiaj tylko odpowiedzi, a do poniedziałku w osobnym poście napiszę kogo nominuję oraz pytania ;) Więc czas odpowiadać:

Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?
       Wymarzone wakacje... Na pewno rozpoczęłabym je wyjazdem na obóz żeby spotkać się z tymi wszystkimi cudownymi ludźmi :D Po obozie bym wyjechała do Kanady, najlepiej nad jakąś rzekę razem z piątk moich przyjaciół - co z tego, że nawzajem się nie znają :)
Złota rybka może spełnić twoje jedno życzenie - jakie wybierzesz?
        Hm... Chciałabym powiedzieć, że zażyczyłabym sobie pokoju na świecie, ale nie jestem aż tak "szlachetna", "dobra" i tak dalej. Zażyczyłabym sobie żebym do końca życia mogła kupować książki, filmy i płyty za darmo ^^ Nieważne jakie by one były. No chyba, że wybrać tylko jedną z tych trzech rzeczy to wybrałabym książki.
        Oczywiście mogłabym sobie zażyczyć miłości lub wiecznej przyjaźni, ale wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś odchodzi z naszego życia to dlatego, że nie może być w nim już dłużej.
        Mogłabym też chcieć nieśmiertelności czy skrzydeł, ale dla czegoś nam je odebrano. Po za tym z nieśmiertelnością jest tak - ty żyjesz, a wszystkich których kochasz umierają, a urokiem życia jest to, że tak jak wszystko kiedyś się kończy. A skrzydła owszem, są kuszące, ale nie chciałabym patrzeć na ludzi, którzy nie potrafią latać po za tym z moim szczęściem dobiłabym do samolotu.
Czy jesteś osobą tolerancyjną?
         Myślę, że tak.
Czego nie potrafisz w sobie zaakceptować?
         Chyba tego, że piję cholernie dużo Coca-Coli. Mój kolega próbuje mnie z tego wyciągnąć, ale ja mam Coca-Colę zamiast krwi więc...
Jak narodził się w tobie pomysł prowadzenia bloga?
         Chciałam znaleźć sobie jakieś hobby, a że w szkolę prowadzę gazetkę szkolną blog wydał mi się niezłym pomysłem :)
Gdzie widzisz siebie za 5 lat?
         Nie myślę za dużo nad przyszłością, ale myślę, że będę świętować zdanie matury :D
Jak wygląda twoja codzienność?
         Wstać, przygotować się, wyjść, szkoła, wrócić, napisać coś/posłuchać muzyki/czytać książkę, spotkać się/pisać z kimś, wrócić, obejrzeć film/czytać książkę, pisać z kimś i iść spać (oczywiście nie wymieniłam posiłków, ale myślę, że to oczywiste, że jem)
Czy często myślisz o przeszłości?
         Za dużo :/
Jaka jest twoja opinia o osobach z tatuażami, kolczykami itp? Patrzysz na nich z góry?
         Chcą wyrazić siebie. Nie przeszkadzają mi tym bardziej, że w przyszłości też chcę mieć tatuaż. No dobra jak mają ich pełno wszędzie to robię "face palm" i idę dalej.
Jakie 3 filmy są według ciebie godne polecenia?
         "Piraci z Karaibów", "Więzień Labiryntu" i "Skazany na bluesa"
Blogi o jakiej tematyce najczęściej przeglądasz?
         Najczęściej z własnymi przemyśleniami lub z recenzjami, ale odwiedzam też blogi z opowiadaniami.

A  na koniec narysowany przeze mnie Pikachu ^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz