wtorek, 1 listopada 2016

...Bu! - Halloween Book Tag

     Najpierw miał być post o Targach Książki w Krakowie, jednak czekam na zdjęcia, a z tym postem nie mogę za bardzo czekać... Tak więc tag książkowy (kto by się spodziewał) w tematyce Halloween. Nominowana zostałam przez Paulinę z Volusequat, która współtworzyła ten tag razem z Filipem (Puffonem), który prowadzi blog Filip w Labiryncie Książek.

1. Wilkołak - książka, w której występują czworonogi

     Hm... Niech będzie Wyścig Śmierci Maggie Stiefvater. Występują tam konie, więc raczej na pewno zalicza się do tej kategorii.

2. Wampir - książka z dużą ilością krwawych walk

     I tu mam problem. Gdyby chodziło o samą ilość krwi nie byłoby problemu, ale walki? Hm... Chyba Dar Julii Taherah Mafi... Serio, nie mam innego pomysłu.

3. Cerber - książka z wątkiem mitologii

     Oczywiście, że jest to książka Ricka Riordana, tylko którą to wybrać... Niech będzie Magnus Chase i bogowie Asgardu: Młot Thora, bo właśnie czytam :)

4. Dynia - książka z denerwującymi bohaterami

     Mam tylko jedno pytanie... Dlaczego dynia?! Nie ogarniam :/ Ale dobra. Książka z denerwującymi bohaterami to zdecydowanie Wyścig Jenny Martin.

5. Cukierek, albo psikus - najzabawniejsza książka

     Najchętniej napisałabym, że Apollo i boskie próby: Ukryta Wyrocznia Riordana, ale przecież nie będę dawać dwóch książek tego samego autora. Wybieram więc Wybacz mi, Leonardzie Matthewa Quicka, bo może nie jest o zbyt zabawnym temacie, ale ja prawie nieustannie się śmiałam.

6. Kostiumy - książka, w której bohater ukrywa swoje "prawdziwe ja"

     I tu znowu mam problem, bo od razu nic nie przychodzi mi do głowy. Mam! Mroczne Umysły Alexandry Bracken.

7. Koniec psot - książka, która skończyła się za szybko

     Zdecydowanie Korona Kiery Cass. Książka kończy się tak nagle i szybko, że ma się wrażenie jakby autorce przestało się chcieć pisać.

8. Apokalipsa zombie - kogo tagujesz?

     Jako, że już po Halloween nie taguję nikogo... Chyba, że chcecie wykonać ten Tag - możecie się wtedy czuć nominowani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz