sobota, 16 stycznia 2016

..."Thinking Out Loud..."

     Zabawne, że pisząc ten post słucham piosenki Imagine Dragons Radioactive... Owszem jest to kolejny post o muzyce, ale jak być może zauważyliście w tytule jest fragment, a zarazem tytuł piosenki, kogoś zupełnie innego. Panie i panowie przedstawiam wam mojego ulubionego wokalistę Eda Sheerana. Jego głos sprawia, że mimowolnie się uśmiecham, a uwierzcie, ci, co go nie znają, ma naprawdę cudowny głos ;) Niestety obecnie ma przerwę w karierze, ale podobno pracuje nad nową płytą (takie dwie sprzeczności, ale co tam).
     Edward Christopher Sheeran (tak brzmi jego pełne imię) urodził się 17 lutego 1991 roku w Hebden Bridge (Wielka Brytania). Jest wokalistą, autorem tekstów i producentem. W 2005 roku zaczął nagrywać pierwsze utwory, ale popularność przyniosła mu dopiero w 2011 roku piosenka The A Team. Również w tamtym roku wydał pierwszą płytę pt.: "+". Drugą wydał w 2013, której nadał tytuł X (ciekawe co będzie następne? Może "-"?).


     Jako pierwsza piosenka chyba najbardziej znana (może oprócz I see fire, która promuje film Hobbit: Pustkowie Smauga). Jest to Thinking Out Loud. Jakby się zastanowić to mogłaby być piosenka blogerów, bo przecież każdy blogger w jakiś sposób Myśli na głos (tak, sprawdziłam, że Thinking Out Loud dosłownie znaczy Myślę na głos). Ed zapewnia swoją ukochaną, że będzie ją do końca życia kochał oraz zastanawia się, jak to się dzieje, że ludzie się w sobie zakochują. Wspaniała muzyka, wspaniały głos... Czego chcieć więcej?


     Teraz trochę mniej znana piosenka pt.: Drunk, Sheeran zastanawia się czy powinien się upić, żeby zapomnieć o swojej byłej i śpiewa o niej, o tym jak ją kocha i jak bardzo czuje się smutny z powodu, że nie są już ze sobą. Co do teledysku... kot rozwala system ;)


     Teraz bardziej utwór Taylor Swift, niż Eda Sheerana, ale pisali go razem, więc... no wiecie, a nie potrafię jej pominąć, bo jest niesamowita.
     W Everything Has Changed zakochałam się bezwzględnie. Opowiada o tym, jak się spotkali, jak bardzo za sobą tęsknią i, jak sugeruje tytuł, że wszystko się zmieniło, gdy się poznali.


     Ostatnia już piosenka jest naprawdę trudna do wyboru. Mogłabym napisać o wszystkich, ale zdecydowanie zajęłoby mi to zbyt dużo czasu, a wam kilka dni, żeby przesłuchać każdą piosenkę. Na początku chciałam dać piosenkę, dzięki której poznałam Sheerana, czyli I see fire, jednak to było zbyt banalne. Teraz waham się między Give Me Love, Touch and Go, Lay It All On Me i Photograph...  Lay It All On Me teraz jest dość popularne, więc sobie daruję. Touch an Go i Photoraph też na razie sobie odpuszczę. Uwaga! Mamy zwycięzce! Mam zaszczyt przedstawić wam Give me Love, czyli chyba piosenkę piosenkę Eda, którą poznałam po I see fire.
     Co tu dużo pisać... Sam tytuł wiele mówi. Piosenka jest o tym, że podmiot chce, wręcz pragnie miłości. Jest to utwór, który doskonale do mnie pasuje i chyba dlatego bardzo go lubię...


     Oczywiście zachęcam do posłuchania piosenek Eda Sheerana, m.in. Afire Love, Cold Coffe, Bloodstream, Autumn Leaves i tych, które wymieniłam w tym poście :)
     Chciałaby potrafić, tak jak Ed, wyrażać uczucia i Myśleć na Głos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz