czwartek, 28 stycznia 2016

28 stycznia - dwa powody do świętowania ^^

     Hello, it's me :)
     Tak jak jest napisane w tytule, mam dzisiaj dwa powody do świętowania. Pierwszy to... moje urodziny! :) Sama uważam, że cieszenie się z powodu tego, że jesteśmy kolejny krok bliżej śmierci, jest tak trochę bezsensowne, ale mimo wszystko lubię ten dzień. Szkoda tylko, że w tym roku nie ma śniegu w moje urodziny :(
      Drugim powodem jest to, że dokładnie dziś mija pół roku odkąd zaczęłam prowadzić tego bloga. Dziękuję wszystkim, którzy kiedykolwiek czytali coś na moim blogu. Dziękuje również za wszystkie komentarze, które motywowały mnie do dalszego pisania.
      Na dzisiaj to tyle, a jeszcze przed końcem stycznia ukaże się post o kolejnej świetnej książce ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz